"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Атбасар отдела образования по  Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жасөспіріммен қарым-қатынаста ата-аналарға арналған ұсыныстар

25.02.2021

1.Мазасыздық пен наразылықпен келісіңіз. Бұл қарама-қайшылықтар мен алаңдаушылыққа толы жас. Жасөспірімнің мінез-құлқы өзгермелі және болжау мүмкін емес, ол шектен тыс шектен шығады, ата-аналарды жақсы көреді және сонымен бірге оларды жек көреді және т. б.

2.Тым түсінікті болып көрінуден аулақ болыңыз. "Мен сіздің сезімдеріңізді жақсы түсінемін"сияқты сөздерден аулақ болыңыз. Жасөспірімдер өздерінің ерекше, ерекше екендігіне сенімді. Олардың сезімдері тіпті өздері үшін жаңа, жеке нәрсе. Олар өздерін күрделі және жұмбақ тіршілік иелері ретінде көреді және басқалардың көз алдында олардың тәжірибелері қарапайым және аңғал болып көрінген кезде олар қатты ренжіді.

3.Келісім мен рұқсатты, төзімділікті және санкцияны ажыратыңыз. Ата – аналар балалардың қалаусыз әрекеттеріне (мысалы, жаңа шаш үлгісі), яғни ата-аналар рұқсат етпеген әрекеттерге төзе алады.

4.Ересек адам ретінде сөйлесіп, әрекет етіңіз. Жасөспіріммен өзін-өзі ұстамаңыз, өйткені ол жастар жаргонын қолданады. Жасөспірімдер ата-аналарының өмір салтынан өзгеше өмір салтын әдейі қабылдайды және бұл олардың жеке басын қалыптастыру процесінің бөлігі болып табылады. Сондықтан олардың ата-анасынан кетуі басталады.

5.Жасөспірімді мақұлдаңыз және оның мықты жақтарын сақтаңыз. Жасөспірімнің мінезінің жағымсыз жақтарына қатысты пікірлерді шектеңіз. Кемшіліктерді еске салу жасөспірімнің ата-анасымен қарым-қатынасын едәуір баяулатуы мүмкін. Ата-ананың көп сатылы міндеті-осындай қарым-қатынас жасау және жасөспірімге мінезді нығайтатын және жеке тұлғаны қалыптастыратын өмірлік тәжірибе беру.

6.Сақтаныңыз мәселелерге әлсіз жақтары. Егер кейіпкердің басқа әлсіз жақтары анықталса, жасөспірім ауырсынуды сезінеді. Егер бұл ауырсынудың себебі ата – ана болса, онда ол ұзаққа созылмайды.

7.Жасөспірімге өз бетінше ойлауға көмектесіңіз. Сізге тәуелділікті арттырмаңыз. Тәуелсіздікті дамытуға көмектесетін тілде сөйлеңіз:" бұл сенің таңдауың"," бұл мәселені өзің шеш"," бұл үшін жауап бере аласың","бұл сенің шешімің". Ата-аналар балаларды өз бетінше шешім қабылдауға және құрдастарының пікірлерінің дұрыстығына күмәндануға үйретуі керек.

8.Шындық пен жанашырлық махаббатты тудырады. Сіздің ойыңызша, бұрмаланған фактілерге түсінік беруге асықпаңыз. Ата-аналар, жедел арналған расправу жоқ ел құрметтеуге шындықты. Кейбір ата-аналар қайда, қашан және неге дұрыс болғанын дәл айтуға асығады. Көбінесе жасөспірімдер мұндай мәлімдемелерді қыңырлық пен қаскүнемдікпен қарсы алады. Осылайша, кейде шындық отбасылық қатынастар үшін өлімге әкелетін қаруға айналады, егер жалғыз мақсат шындыққа жету болса.

9.Жеке өмірге, жеке өмірге деген қажеттілікті құрметтеңіз. Бұл принцип белгілі бір қашықтықты қажет етеді, бұл кейбір ата-аналар үшін мүмкін емес болып көрінуі мүмкін.

10.Қатты сөздер мен уағыздардан аулақ болыңыз. Дәріс емес, сөйлесуге тырысыңыз. Сақтаныңыз өтініштер "типті Болған кезімде күшіміз бірлікте жасында...", "Бұл мені ранит көп сені...".

11.Жапсырмаларды іліп қоймаңыз. "Сіз ақымақ және жалқаусыз. Ешқашан ештеңе добьешься". Мұндай "іліп қою" болжаудың өздігінен орындалуына әкеледі. Өйткені, балалар ата-аналары олар туралы не ойлайтынына сәйкес келеді.

12.Сақтаныңыз неоднозначных пікір. Ата-ананың жасөспірімге үндеуі бір ақпаратты қамтуы керек: түсінікті тыйым, мейірімді рұқсат немесе таңдау жасауға ашық мүмкіндік.

13.Шектен аулақ болыңыз: толық еркіндік беру "жаңғақтарды бұрау"сияқты дұрыс емес.

14.Әзіл сезімін сақтаңыз.

Жадынама

Өзіне-өзі қол жұмсамақ болған жасөспірімді тануға болатын белгілер.

- Оқуға деген көзқарасты өзгерту.

- Жоғалту мүдделерін, қызық. Достармен қарым-қатынас төмендейді.

- Жасөспірім болашаққа жоспар құруды тоқтатады.

- Жасөспірім қандай-да бір жолмен өлім туралы айтылатын кітаптарға, фильмдерге қызығушылық танытады.

Жадынама

Балалар мен жасөспірімдердегі суицидтік мінез-құлық себептері.

- Реніш, жалғыздық, иеліктен кету және түсінбеушілік тәжірибесі.

- Ата-ананың махаббатының нақты немесе қиялдағы жоғалуы.

- Бөлінбеген махаббат, қызғаныш.

- Өліммен, ажырасумен немесе ата-анасының отбасынан кетуімен байланысты тәжірибе.

- Кінә, ұят, ренжіген мақтаныш, өзін-өзі айыптау.

- Ұяттан, келеке-мазақтан немесе қорлаудан қорқу.

- Жазадан қорқу, кешірім сұрағысы келмеуі.

- Махаббат сәтсіздіктері, жыныстық шектен шығу, жүктілік.

- Кек, кек, наразылық сезімі; қауіп немесе бопсалау.

- Тілек назарын өзіне шақыруға аяушылық, болдырмау жағымсыз салдарын кетіп, қиын жағдайда.

Құрметті ата-аналар, балаларға мұқият болыңыз !!!

Ата-анаңызда сәттілік!

Просмотров: 270


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст