Зерттеу -сабақ бұл қарапайым идея.
Мұғалімдердің кәсіпқойлығын дамыту бойынша жұмыстың өте маңызды аспектісі Lesson Study болып табылады, ол мектеп практикасын жетілдіру мақсатында сыныпты зерттеуге арналған тәсіл болып табылады. Бұл тәсіл мұғалімдерді біріктіру, проблемаларды бірлесіп анықтау, бірлесіп оқыту үшін бірлескен орта құру, тәжірибе алмасу және зерттеудің тиімділігі үшін ұжымдық жауапкершілік үшін тиімді. Білім беру сапасын жақсарту және дамыту мақсатында біздің мектепте Lesson Study тәсілін қолдану туралы шешім қабылданды. Бірнеше фокус-топтар құрылды. Фокус-топтар зерттеу тақырыбын таңдап, өздері үшін оқытудың негізгі мақсаттарын анықтады.
Lesson Study тәсілі аясында 9 - сыныпта А. К. Каженова өткізген алғашқы қазақ тілі сабағы өтті.
Тапсырма сабаққа болды сұрыпталған болатындай жандандыру, оқушылардың ойлау әрекетін. Тапсырмалар ішінара ізденіс сипатында болды, оқушыларды ассоциацияларды өткізуге, талдауға, дәлелдеуге, талқылауға, бір-бірімен біліммен бөлісуге, сондай-ақ оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға арналған шығармашылық тапсырмаларға мәжбүр етті. Сабақтан кейін мұғалімдер сабақта қолданылатын әдістердің тиімділігін талқылап, одан әрі бірлескен жұмысты жоспарлау векторын анықтады.