Бүгінде біз балаларымыздың интернетте қалай өмір сүретінін білеміз. Балалардың әрқайсысында смартфон, планшет, ноутбук немесе компьютер бар. Біз ғаламтор технологиялары үнемі өзгерген кезде, біздің жастағы балалар үшін қажет екенін түсінеміз. Балалар әртүрлі инновацияларды жетілдіргісі келеді, ал біз, ата-аналар, балаларымызбен бірге үлгеріп тұруға тиіспіз. Бүгін мен Интернетте біздің балаларымыздың күтіп тұрған қаупі туралы айтып беремін. Бұл жаңа қорқынышты эпидемияға ұқсайды. Әлеуметтік желілер тарала бастаған эпидемия ... Қоғам «Көк кит» туралы хабарлар мен ақпараттардан көшуден уақыт алмады., өйткені жақында «Қызыл жапалақ» туралы әңгімелер болды. Бұл жүйені ұйымдастырған немқұрайлы адамдар келесідей жұмыс істейді:
Топтың әкімшісі міндеттерді (квесттерді) орындауға тартады, ал барлық міндеттер балаға жарақат тудыруды немесе ауырсынуын тудырады. Барлық осы «квестер» бейнеге түсіріледі. Топтың әкімшісі баланың өзін-өзі өлтіруге дайын екеніне сенімді болған кезде, баланың негізгі рөлін ойнайтын музыкасы бар дыбыстық файл құрылады және ол «нұсқаулаушыға» айтқан барлық проблемалары талқыланады. Осы «жұмыс» кезінде айтылған барлық проблемалардың жалғыз жолы - өзіне қол жұмсау. Бала аудио жазбаны тыңдайды және соңғы қадамды жасайды. Кейін видео Интернетте немесе Darknet сайтында сатылады. Сонымен қатар, осындай топтарға қосылу үшін:
1) оған кіруге өтініш жасалады және бетінде нақты мәтін жазылады.
2) Егер топ әкімшілігі кандидатураны мақұлдаса, онда жеке тұлғаның кішкентай психологиялық зерттеулері және жеке хабарламалар арқылы өз-өзіне қол жұмсауға дайындық жүргізілетін болады
3) келесі міндеттерімен хабарлама болады. Әрбір тапсырма фото немесе бейнеге жазылуы керек. Әр тапсырма үшін шектеулі уақыт беріледі. Егер қатысушы оны орындауға қабілетсіз болса, онда ол топтан шығарылады.
4) Барлығы 50 тапсырманы орындау керек («тапсырмалар»)
5) Соңғы тапсырма - өзіне-өзі қол жұмсау және өлім уақытын камерада онлайн режімінде тіркеу.
Осыған байланысты ата-аналарға баланың психологиялық жай-күйіне көбірек көңіл бөлу ұсынылады және:
1) баланың терісін зақымдануына тексеріп, оларды анықтаған жағдайда олардың пайда болу жағдайларын анықтау 2) баланың әлеуметтік желілердегі және оған тиесілі топтардағы аккаунттарын тексеру. Жеке сөйлесулердегі байланыс мазмұнын тексеру.
3) Баланың әлеуметтік үйірмесіне назар аудару.
4) Баланың бос уақытын спорттық немесе мәдени секциялармен иелендіру .
5) Балалар гаджеттерінде қандай фотосуреттер мен бейне файлдарды басқаратындарын тексеру.
6) баланың барлық гаджеттерінде «ата-ана бақылауы» функциясын орнату.
Киберполиция департаменті осындай топтардың бірін тапты. Айта кету керек, осындай топтар құқық қорғау органдарының немесе олардың пайдаланушыларының өтініштері бойынша әлеуметтік желілер әкімшілігімен күнделікті оқшауланады. Біз ата-аналарды оқушыларға арналған жаңа ойын-сауықтары туралы ескертеміз. Өз балаларын қорғауға күші пен қабілетін көрсету ата-ананың міндеті .